Skip links

FAQ

Frequently asked questions

Ondanks de inzet van alle betrokken partijen is het niet haalbaar gebleken om een corona-proof editie van de ROTC neer te zetten in april 2021. De pandemie heeft te veel grip op Nederland en de maatregelen zijn te beperkend. De organisatie heeft daarom besloten dat de ROTC in 2021 geen doorgang zal krijgen, maar kijkt uit naar een volgende editie in 2022!

Nu er twee edities zijn weggevallen zullen teamcaptains en deelnemers minder betrokken raken bij hun team. De organisatie denkt graag mee over het continueren van de kennis en ervaring binnen de teams waardoor er ook in 2022 weer uit alle uithoeken van het land studententeams mee komen varen!

Allereerst heeft de organisatie een document opgesteld waarin staat beschreven hoe een team opgezet moet worden. Dit document kan als basis dienen met informatie voor potentieel nieuwe teamcaptains.

Maar ieder team is uniek! Zorg er als (oud) teamcaptains voor dat er een overzichtelijk archief is met informatie over de afgelopen edities. Denk aan draaiboeken, contracten, sponsorwerving en social media. Dit maakt het voor nieuwe teamcaptains gemakkelijker om de draad weer op te pakken.

Schroom niet om met aanvullende ideeen of vragen bij de organisatie aan te kloppen. Laat bijvoorbeeld een bericht achter via het contactformulier.

De meest recente communicatie verloopt via de social media kanalen.

In de aanloop naar iedere editie is er een groot Kick Off feest, zijn er twee teamcaptains-meetings en meerdere teamfeesten.

De organisatie van de 2022 editie is vanaf september 2021 actief om alles op poten te zetten. Wil je hierbij helpen? Stuur dan een mailtje naar voorzitter@rotc.nl.